Equivalency Determination Certificate

The Equivalency Determination on File “badge” means that the organization was at one time determined by NGOsource to be equivalent to a U.S. public charity or government instrumentality for a specific funder during a specific period of time. The badge is neither a legal designation nor does it represent a valid determination: it is intended for marketing purposes only. U.S. grantmakers interested in funding a foreign organization may request an equivalency determination (“ED”) through NGOsource. When a grantmaker requests an ED for an organization that has already been determined equivalent (i.e., is on file in the NGOsource repository), the cost is typically lower (and the process typically simpler) than it would be for an organization that does not yet have an ED on file. For more information, please contact accountsupport [at] ngosource [dot] org.

AMA Association is certified until December 31, 2024 as an organization equivalent to a «public charity» type organization in the USA.

Asociación AMA recibió la «Determinación de Equivalencia» de NGO Source-Techsoup, lo que significa que fue evaluado por una fuente no gubernamental y hasta el 31 de Diciembre de 2024 está catalogada como equivalente a una organización benéfica pública de los Estados Unidos. Este reconocimiento busca que los donantes de EE. UU. interesados en financiar a Asociación AMA puedan solicitar esta determinación de equivalencia («ED»). Cuando un donante solicita un ED para una organización que ya se ha determinado como equivalente (es decir, está catalogada como tal en los archivos de NGO Sourse), el costo suele ser más bajo (y el proceso más sencillo) de lo que sería para una organización que aún no tiene este tipo de reconocimiento. Para obtener más información, póngase en contacto con accountsupport [arroba] ngosource [punto] org.

Asociación AMA está certificada hasta el 31 de Diciembre de 2024 como organización equivalente a una organización del tipo «public charity» de EEUU.

Para revisar el certificado original, por favor revisar el link siguiente

To review the original certificate, please review the link below